Onde podo conseguir o Vía-T?
Podes consultar a listaxe de entidades emisoras en www.viat.es.
Podes consultar a listaxe de entidades emisoras en www.viat.es.
Si. Escríbenos a atencionalcliente@audasa.es indicándonos desde que data desexas solicitar as túas facturas.
A emisión de facturas anteriores á alta, por tratarse dun periodo xa declarado, xerarase en formato factura substitutiva expidindo unha factura por cada tránsito realizado.
Debes poñerte inmediatamente en contacto co emisor que che proporcionou o Vía-T e informalo da incidencia.
Se abonaches a peaxe mediante o uso dun dispositivo vía-T ou tarxeta podes descargar as túas facturas na seguinte página. Para iso, é necesario que estés dado de alta no servizo de e-factura.
Se aínda non es usuario deste servizo, esquece o papel e obtén as túas facturas en formato dixital a través do seguinte formulario.
Poderás consultar as túas facturas cando queiras e desde calquera lugar.
Sí, o OBE ten data de caducidade. De excedela, o semáforo da vía permanece en vermello e non se acciona a barreira.
Contáctanos a través do correo electrónico atencionalcliente@audasa.es.
Se o traxecto realizado foi abonado mediante o uso dun dispositivo Vía-T, envíanos un email indicando a matrícula do vehículo, o número completo do dispositivo vía T utilizado, así como a data en que se realizou o tránsito de que se trate. Para localizar o número do Vía-T revisa os adhesivos externos do dispositivo. Se non podes visualizalo debes dirixirte ao emisor que che proporcionou o Vía T.
Se o traxecto realizado foi abonado mediante o uso de tarxeta bancaria, envíanos un email coa numeración completa da tarxeta utilizada, así como a data en que se realizou el tránsito.
Revisa os adhesivos externos do dispositivo. Estes mostran unha data de caducidade asociada.
Se non podes visualizala, debes dirixirte ao emisor que che proporcionou o Vía-T.
Ponte en contacto con nós a través de calquera das nosas canles de atención ao cliente. Facilitarémosche todos os datos necesarios para realizar o abonamento.